Ondernemersverkiezing 2017

Eén keer in de twee jaar organiseert de Gemeente De Bilt samen met de Lions de verkiezing "Ondernemer van het jaar".

En dit jaar is het weer zo ver!

Op woensdag 29 november 2017 zal bekend worden gemaakt tijdens een heus verkiezingsfeest in het gemeentehuis, wie de nieuwe winnaars zullen zijn.

Vanaf half september kunnen de nominaties gaan plaatsvinden. Wilt u een collega of mede-ondernemer uit De Bilt voordragen, geef de naam van deze ondernemer dan vanaf september door aan de aanmeldingscommissie.

Wie weet wordt u overigens zelf ook genomineerd?! En nog mooier.... misschien wordt u wel de winnaar.

 

Noteer dus ook alvast in uw agenda: woensdag 29 november 2017 verkiezingsfeest "Ondernemer van het jaar 2017".

Zodra er meer informatie bekend is, kunt u op deze website, meer informatie vinden.

Afdrukken E-mail

Speed-date evenement in oktober 2017

Zoals u in deze nieuwsbrief kunt lezen, participeert de BCB in het regionale overleg Q4.

Om de onderlinge band tussen de diverse leden van de ondernemersverenigingen van De Bilt, Zeist, de Utrechtse Heuvelrug en Wijk bij Duurstede te versterken, organiseert Q4 in oktober van dit jaar een 'event'.

Het event, een zogenaamde speed-date, wordt mede mogelijk gemaakt door de Rabobank.

Dit event mag u niet missen!

Het is een ideale gelegenheid om ook de ondernemers uit de andere plaatsen te leren kennen en om jezelf bij die andere ondernemers kenbaar te maken.

Over de exacte datum en plaats, alsmede over de invulling van het speed-daten wordt u binnenkort nader geïnformeerd.

 

Maar houd het alvast in de gaten: oktober 2017 Q4-evenement!

Afdrukken E-mail

Voortgang Q4

Zoals u ongetwijfeld weet, participeert de BCB, sinds het moment dat de BOF niet meer bestaat, in het regionale overleg Q4.

Op dit moment participeren naast de BCB, ook de ondernemersverenigingen van Zeist, Wijk bij Duurstede en de Utrechtse Heuvelrug in Q4.

Frans van Beek, als voorzitter van de BCB, woont op die manier 1 á 2 keer per twee maanden het overleg bij.

Het doel van Q4 is om de belangen van de ondernemers in de hele regio op regionaal niveau te behartigen, alsook om het economische imago van de regio 'Utrechtse Heuvelrug' (waartoe De Bilt) behoort, te versterken.

Op het moment dat u deze nieuwsbrief van de BCB krijgt, komt er ook een nieuwe nieuwsbrief van de voorzitter van Q4 uit, welke nieuwsbrief u ook als lid van de BCB rechtstreeks krijgt toegezonden.

Heeft u interesse in wat Q4 op dit moment doet en waar het bestuur van Q4 nu mee bezig is? Lees dan de nieuwsbrief van Q4 of neem contact op met Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Afdrukken E-mail

Laatste instuif voor de zomerstop

Als laatste netwerkbijeenkomst voor de zomerstop willen we jullie graag uitnodigen bij Juridisch adviesbureau Menzing & Partners (Hessenweg 180, De Bilt) op hun kantoor boven het voormalige ABN Amro kantoor, ingang aan de achterzijde. Martin Menzing zal kort vertellen over zijn bedrijf waarna er tijd is om te netwerken.
 
Meld je aan via de website http://bcbdebilt.nl/jomsocial/events/viewevent/30-bcb-bijeenkomst of via de mail Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..
 
Voor de periode na de zomerstop zoeken we nog ondernemers die een van de beschikbare data voor hun rekening willen nemen. Heb je interesse, neem dan contact op met Peter Dapper (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.) of Jelle Braak (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.) van de activiteitencommissie. Eventueel is er een vergoeding vanuit de BCB mogelijk om ondernemers te ondersteunen in de kosten.
 
Tot woensdag!

Afdrukken E-mail

Maak kennis met: Jørgen Lauffer

Mijn naam is Jørgen Lauffer en ben 52 jaar jong.
 
In 1989 ben ik gestart met een eigen ICT bedrijf (Lauffisift Adviesburo) gevestigd in de Bilt. Lauffisoft Adviesburo ben ik als eenmansbedrijf gestart maar is in 13 jaar tijd uitgegroeid tot een regionaal opererend ICT bedrijf met 17 werkzame personen waar het beheer van Microsoft gerelateerde netwerken en het leveren van ICT apparatuur de hoofdactiviteiten waren.
 
In 2003 het ik een uitstapje gemaakt naar een compleet andere branche en heb ik samen met een partner een tweetal dealerschappen van het merk Harley-Davidson geëxploiteerd in Apeldoorn en Amsterdam.
 
In 2015 ben ik teruggekomen richting de ICT branche maar nu niet in het beheren en  leveren van netwerken en netwerkcomponenten maar in het designen, beheren en ondersteunen van Digitale media kanalen zoals Websites, Instore TV systemen (signage control), Facebook en mobile Apps.
 
Tijdens mijn uitstap in de motorbranche kwam ik erachter dat ondanks ik wel de kennis en skills had om deze digitale kanalen te bouwen en te onderhouden ik hier gewoonweg niet de tijd voor kon vrijmaken. Hierdoor bleef het commerciële succes van deze nieuwe online verkoop en informatie kanalen uit. Dit heeft mij tot het idee gebracht om Social Media Bouwers op te richten van waaruit we MKB ondernemers in de retail en B2B ontzorgen met het ontwikkelen en beheren van deze digitale kanalen.
 
Opdrachten die we zoal uitvoeren zijn het ontwikkelen van website maar ook het beheren van Facebook campagnes en het opstellen van een compleet digitaal media plan waarbij de verschillende kanalen elkaar versterken (website, Facebook, instore tv systemen en oude media)
 
Graag ga ik een persoonlijk gesprek met ieder van jullie aan om de beste mogelijkheden in deze nieuwe digitale wereld te bepalen.

 

Afdrukken E-mail

Platformavond Respectvol samenleven

De bijeenkomst van 12 april ‘hallo buur’ ligt al weer enige tijd achter ons. Een gevarieerde avond over de zorgzame buurt, het jaarthema van het platform.

Wij kijken terug op een geslaagde inspirerende avond in de Werkplaats.

Voor een korte impressie van de avond kunt u op deze link klikken.

Graag delen we met de platformleden de opbrengst van de avond en het vervolg. Wij nodigen u graag uit voor de platformavond op woensdagavond 28 juni.

U bent welkom vanaf 19.30 uur in de Centrum Kerk,  Julianalaan 42, Bilthoven. De avond start om 20.00 uur tot uiterlijk 22.00 uur. 

Het campagneteam ‘hallo buur’ zal een presentatie verzorgen en daarna gaan we in graag met de platformleden in gesprek over de opbrengst en het vervolg van de campagne.

Ter voorbereiding op de avond hebben we een korte vragenlijst opgesteld voor de platformleden, met het verzoek deze in te vullen en uiterlijk 25 juni per email terug te sturen.

Aanmelden van te voren tot uiterlijk 25 juni via een reply op deze mail platformrespectvolsamenleven@gmail.com tav de secretaris.

Het bestuur van het Platform ziet uit naar uw komst en verheugt zich op een goede gedachtewisseling.

 

Hartelijke groet,

Namens het bestuur van het Platform Respectvol Samenleven De Bilt,

 

Gert Landman, voorzitter 

Helmi Kaskens, Frans Poot, Ali Benaissa, Annelies Kastein, Ineke Stienstra, Edwin Plug, Jeroen Croes, Maryam Azougagh.

Afdrukken E-mail

Offcanvas Search